24/04/2015

DRAMATERAPIA. Amfiteatrul Eului Creativ


Autor : Alexandra Elena Mirica                

Editura SPER
Colectia Masteralia
An aparitie :2013
ISBN 978-606-8429-27-4
Nr pagini :171
Format 130 x 200
Pretul la data postarii :28 lei la Editura, 28 lei la psihoshop, 19,11 lei la librarie.net



Descrierea editurii:

      Întotdeauna am fost fascinată de natura umană şi de modul în care aceasta se modelează sub influenţa tuturor factorilor ce acţionează asupra ei. Chiar şi atunci când nu înţelegeam foarte bine conceptele, noţiunile sau teoriile, o nevoie instinctuală mă făcea să investighez mai mult, să citesc, să trăiesc, să încerc să înţeleg prin acţiune. Conexiunea dintre a înţelege prin „a face”, prin acţiune, mi s-a părut (fiindcă deja acum cred cu tărie în ea) modalitatea cea mai naturală şi mai puternică de a experimenta prezentul şi de a-i da propriul sens, într-o stare de „conştienţă aprinsă”. A acorda o atenţie deosebită necesităţii de creativitate este extrem de relevant pentru aducerea unei schimbări creative în cultură şi societate.
Alexandra Elena Mirică - Psiholog licenţiat al Universităţii Bucureşti, consilier şi psihoterapeut practicant, specializat în consiliere experienţială individuală şi de grup, dezvoltare personală, terapii creativ expresive, certificată în terapie prin arte combinate (meloterapie, dramaterapie, dans-terapie şi terapie prin masaj), formare în terapia experienţială a unificării, Master în “Psihodiagnoză, Psihoterapie Experienţială Unificatoare (PEU) şi Dezvoltare Personală”, specializată în terapie Moreniană şi terapia prin joc a copiilor abuzaţi sexual. MD în psihoterapia şcolii inclusive, cu formare în asistarea copiilor şi adolescenţilor cu risc suicidar şi a copiilor cu personalităţi atipice de dezvoltare.

Cuprins:

Cuvânt înainte 9 
Introducere 15 

CAPITOLUL I. NOŢIUNI TEORETICE 
1.1. Creativitatea – factor de exprimare a potenţialului de sine (definiţie şi delimitări conceptuale) 17 
1.2. Structura creativităţii 18 
1.3. Factorii creativităţii 20 
1.4. Nivelurile creativităţii 22 
1.5. Blocajele creativităţii determinate de cadrul social 23
1.6. Depăşirea barierelor creativităţii legate de contextul socio-cultural prin dramaterapie 24

CAPITOLUL II. OBIECTIVELE ȘI METODOLOGIA CERCETĂRII
2.1. Obiectivele principale ale cercetării 37 
2.2. Obiectivele secundare ale cercetării 37 
2.3. Ipotezele cercetării 37 
2.4. Descrierea modelului cercetării 38 
       2.4.1. Manipularea experimentală 38 
       2.4.2. Descrierea participanţilor 39 
       2.4.3. Descrierea metodelor de cercetare 40 
       2.4.4. Descrierea metodelor de intervenţie 42 
       2.4.5. Caracteristicile grupului 43 
CAPITOLUL III. REZULTATELE CERCETĂRII 
3.1. Prezentarea şedinţelor   45 
       3.1.1. Şedinţa I    45 
       3.1.2. Şedinţa II   56 
       3.1.3. Şedinţa III   67 
       3.1.4. Şedinţa IV   86 
       3.1.5. Şedinţa V    100 
       3.1.6. Şedinţa VI   126 
CAPITOLUL IV. AUTOANALIZĂ 139

CONCLUZII 144
BIBLIOGRAFIE 148

ANEXE 150

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu