13/04/2015

CUM SA LE SPUN...Metoda Process Communication


Autor : Gerard Collignon                
Editura Trei
Colectia Psihologie practică
An aparitie :2015
Traducerea Felicia Moga, Ciprian Moga
ISBN 978-973-707-951-0
Nr pagini :320
Format 130 x 200
Pretul la data postarii :28 lei la Editura, 23,45 lei la elefant,19,30 lei la librarie.net



Descrierea editurii:
Cum să mă port cu ceilalţi la locul de muncă (fie că sunt director sau subordonat), sau, în viaţa privată, cu rudele mele sau cu prietenii?
Cum să le înţeleg reacţiile şi să îi fac să-mi înţeleagă corect mesajele? Cum să mă adresez lor şi cum să mă comport, astfel încât comunicarea dintre noi să fie optimă? Cu toţii ne punem zi de zi astfel de întrebări.
Autorul cărţii ne învaţă cum să ne poziţionăm pe aceeaşi lungime de undă cu interlocutorul nostru, în funcţie de tipul lui de personalitate: Perseverent, Gânditor, Imaginator, Promotor, Rebel sau Empatic. În acest mod, vom căpăta trei informaţii esenţiale: despre sursele motivării lui, despre modul de comunicare preferat şi modalităţile sale de a gestiona stresul. Modelul Process Communication a fost realizat de către psihologul american Taibi Kahler, pentru NASA. Gérard Collignon, colaboratorul său apropiat, îl preia şi îl explică în această carte pentru publicul larg, oferind un ajutor esenţial oricui îşi doreşte îmbunătăţirea abilităţilor de comunicare.

Gérard Collignon este psiholog şi psihoterapeut, consultant şi preşedinte al Kahler Communication France. Susţine seminarii de formare prin metoda Process Communication, adresate consultanţilor, formatorilor şi coach-ilor profesionişti.

Cuprins:

Mulţumiri ... 9
Prefaţă ... 11
Introducere ... 15

   Prima parte. Fundamentele metodei Process Communication ... 23

1. Tipurile de personalitate ... 25
2. Structura personalităţii ... 48
3. Energie şi motivaţie: nevoile psihologice ... 67
4. Lungimile de undă ... 89
5. Matricea de identificare ... 112
6. Comunicarea ratată ... 130
7. Scenariile ... 174
8. Inventarul de personalitate ... 187

   Partea a II-a. Aplicarea conceptelor Process Communication (Process Com) ... 193

9. Process Com: un management pe măsură ... 195
10. Process Com în serviciul vânzărilor ... 238
11. Process Com... sau cum să le spui "te iubesc!" ... 261
12. în clasă ... 276
13. Gestionarea stresului şi întrebările existenţiale ... 295

Concluzii ... 309
Bibliografie ... 311

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu