11/04/2015

COMPORTAMENTUL CONSUMATORULUI. O privire asupra naturii umane din perspectiva marketingului

Autor : Alina Simona Tecau                 
Editura Universitara

An aparitie :2013
Editia a I      
ISBN  978-606-591-622-7
Nr pagini :182
Format 130 x 200
Pretul la data postarii : 30 lei la Editura, 18,90 lei la librarie.net
Disponibilitate BCU



Descrierea editurii:

     Aceasta lucrare incearca sa se constituie intr-un demers logic si coerent ce doreste sa abordeze problematica dificila a comportamentului consumatorului privit din perspectiva actiunilor de marketing, dar arunca doar o privire, dezvaluie numai o mica parte dintr-un domeniu vast si incitant.
          In cadrul celor zece capitole, lucrarea abordeaza principalele concepte specifice comportamentului consumatorului individual (perceptie, motivatie, invatare, atitudine, stil de viata etc.) si al celui organizational (cultura organizationala, valorile grupului etc.), incheindu-se cu o parte destinata unui exemplu de cercetare de marketing in domeniul comportamentului consumatorului organizational.
                                                                                                                             Simona Tecau
Cuprins:

Prefata / 9

1.  Rolul si importanta cunoasterii comportamentului consumatorului / 11
1.1. Introducere / 11
1.2. Orientarea catre consumator – caracteristica a marketingului contemporan / 11
1.3. Rolul si importanta cunoasterii comportamentului consumatorului / 16
1.4. Test de evaluare a cunostintelor / 20

2.  Perceptia / 22
2.1. Introducere / 22
2.2. Natura perceptiei / 22
2.3. Principalele modalitati senzoriale / 28
2.4. Legi generale ale perceptiei si sensibilitatii cu relevanta in marketing / 39
2.5. Test de evaluare a cunostintelor / 43

3.  Invatarea / 45
3.1. Introducere / 45
3.2. Caracteristici generale ale invatarii / 46
3.3. Teorii si forme ale invatarii / 46
3.4. Masurarea invatarii / 54
3.5. Test de evaluare a cunostintelor / 56

4.  Motivatia / 57
4.1. Introducere / 57
4.2. Natura motivatiei / 57
4.3. Teorii ale motivatiei / 58
4.4. Masurarea motivatiei / 72
4.5. Test de evaluare a cunostintelor / 74

5.  Atitudini si valori / 755.1. Introducere / 755.2. Formarea atitudinilor / 765.3. Modele de masurare a atitudinilor / 825.4. Valorile / 865.5. Test de evaluare a cunostintelor / 92
6.
  Personalitatea / 936.1. Introducere/ 936.2. Definirea personalitatii / 936.3. Teorii ale personalitatii / 956.4. Imaginea de sine / 1076.5. Test de evaluare a cunostintelor / 108
7.  Stilul de viata1117.1. Introducere / 1117.2. Stilul de viata – concepte / 1117.3. Segmentarea psihografica / 1127.4. Test de evaluare a cunostintelor / 124
8.  Factorii mediului / 1258.1. Introducere / 1258.2. Cultura si clasele sociale / 1258.3. Grupurile de apartenenta si de referinta / 1308.4. Familia / 1338.5. Test de evaluare a cunostintelor / 137
9.  Comportamentul consumatorului organizational / 1389.1. Introducere / 1389.2. Conceptul de comportament organizational / 1389.3. Componentele si manifestarea culturii organizationale / 1439.4. Grupurile in cadrul organizatiilor / 1459.5. Comportamentul de cumparare al firmei / 1509.6. Caracteristicile procesului de cumparare organizational / 1529.7. Specificul pietei institutionale si guvernamentale / 1569.8. Test de evaluare a cunostintelor / 159
10.  Cercetare de marketing cu privire la disponibilitatea managerilor de a utiliza internetul in scopul perfectionarii sistemelor de distributie16210.1. Introducere / 16210.2.  Ipotezele  si obiectivele cercetarii / 16310.3. Proiectarea si desfasurarea cercetarii / 16310.4. Rezultatele cercetarii / 167
BIBLIOGRAFIE  / 178

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu